Friday 12 April 2013

Hmmmm :'(

Assalamualaikum

     Aku aku aku entahlah weyy. taktahu apa nak jadi sekarang ni. apa title sebenar ehh? haha aku pun taktahu. aku nak cerita semuanya. ya semua yg ada dlm hati aku. aku sepi. aku sendiri walaupun aku tahu aku ada iera, aku ada azmil, aku ada awin, ada pika, ada anis, ada ain, ada semuanya.

    tapi, entahlah. aku seakan- akan takboleh nak bercerita. aku rasa mulut aku mcm tertutup bila aku nak cerita. ya, memang banyak rahsia yg aku simpan. terlalu banyak. aku minta maaf ya korang. sepatutnya kalau dah jadi kawan, memang tak patut ada rahsia lg antara kita. tapi aku? aku takboleh nak cerita. aku taktahu nak mula dari mana.

     terlalu banyak ujian yg aku lalui bersama keluarga aku. ujian yg maha berat di tahun 2013. tahun ni lah aku rasa bukan diri aku yg sebenar. aku penat. aku sakit. aku pening bila fikir semua ni. aku takboleh duduk sorang- sorang. aku mesti banyak berfikir. tadi, tokma dgn tok ayah sampai. aku salam dorang, aku peluk dorang. dorang nangis. dorang terus suruh aku sabar. dorang suruh aku tabahkan diri, cekalkan hati dan paling penting kuatkan semangat.

    aku try kuatkan semangat. aku takboleh hidup macamni. yg penuh dgn kepura- puraan. aku takboleh. dan aku taknak. aku nak diri aku yg dulu. tapi, boleh keeeeeeeeeee? tempat aku luahkan masalah sekarang ni pun aku taktahu dah dekat siapa. tapi, yg paling banyak aku cerita masalah aku dgn sepupu aku. ikmal, ya dia faham aku walaupun umur aku lebih tua dari dia. aku selalu cerita masalah aku dekat dia melalui call. dia selalu call aku. dia selalu dengar masalah aku. dia selalu bagi nasihat dekat aku. dia selalu suruh aku sabar. dia selalu suruh aku kuatkan semangat.

     dekat sekolah aku ceria. aku gelak. aku buat lawak. aku buli orang. semuanya aku buat. takde sape pun tahu yg aku tgh sedih sbb aku memang pandai berlakon. kalau orang yg betul- betul kenal aku. dia akan tahu  masa aku tengah menipu or jujur. if aku tgh tipu, aku takkan pandang muka orang tuhh and takkan bertentang mata dgn dia. hehe itulah aku ^^

    now, aku tengah tunggu ikmal sampai dari kelantan sbb esok kitorang ada wedding dekat putrajaya. aku rindu diaaaaaaaaaaaaaaa :'( cerita pasal afiq, haha korang kenal afiq? hmm afiq. entahlah dia. aku rasa dia dah banyak berubah. aku rindu diaaaaaaaaaaaaaaaaaa :'( aku nak dia yg dulu. yg dulu. yg duluuuuuuuuuu :( yg selalu ada dgn aku, yg selalu ambek berat pasal aku, yg faham aku, yg selalu pujuk aku, yg selalu bg ceramah dekat aku, yg semuanya lah. harini genap 4 bulan kitorang bersama. harap- harap kekal.

    ain arina? hmmm dia. lagilahh :( dah langsung takde spent time dgn aku sejak kelas lain ni. k aku faham. semuanya dah pergi. pergi. kini ku berasa kehilangan~ hahaha aku tahu salah aku yg taknak cerita dekat korang apa masalah aku. aku tahu salah aku. aku tahu salah aku ku ku ku ku. Aku harap semuanya akan beransur macam dulu. insyaallah :)

No comments: