Sunday 21 April 2013

SENTAP :'(

Assalamualaikum

    baru semalam je kan aku update, harini update lg. biarlah, aku tak tahu nak luahkan masalah aku dekat siapa. afiq, dia pergi pepustakaan, sampai hati dia tak bagitahu aku. serious, aku sentap tahap double triple yg buat aku sentap gila ah. *merepek* iera, perak mybe dia pergi. ikmal? wa fight sama dia. errr -.-

    then, dia langsung tak bagitahu aku yg phone dia rosak. punyalah aku tunggu dia on phone dari malam tadi nak suruh text yg aku hantar tuh delevered sampai aku nak tidur pun susah.kejap-kejap bangun. then, malam tadi jugalah sakit tuh datang tak henti- henti dan tersangatlah sakit hingga terkejutkan umi bangun untuk menolong. tapi, apa yg mampu dibuat, hanya boleh baring menahan sakit pinggang yg teramat :')

    okay. balik kpd entry. malam tadi dia tak cakap langsung nak pergi library. ya, aku tahu malam tadi kita macam apa ekk? nak kata gaduh, sikit ahh. haha tapi, bukan gaduh. entah, apape lah. tapi, apa salah nya kau bagitahu wehh. dah janji kan taknak ada rahsia antara kita. cuba kau baca text apa yg aku bagi. aku dah kata dalam tuh aku takkan ada rahsia lg dengan kau. aku nak terus- terang semuanya. aku nak kongsi semuanya dengan kau balik. tapi, sayang phone kau rosak. and kau takdapat nak baca text aku yg berjela- jela panjangnya macam buat karangan tuh. *tipu*

    aku buat semua tuh sebab aku sayang kau weh. serious talk, kali ni aku couple dgn kau rasa lain. dulu kalau aku couple, aku takkan peduli dgn semua pasal ex-2 aku. aku tak ambek berat langsung pasal dorang. bila aku gaduh dgn dorang, aku buat dek jee, aku buat taktahu. tapi, bila dgn kau sekarang. aku tak buat semua tuh. sbb? aku taktahu kenapa. kalau boleh, aku nak ambil tahu semuanya pasal kau. aku nak tahu tentang kehidupan kau. aku nak kau kongsi semuanya dgn aku.

   bila kita gaduh? aku cuba bertolak- ansur dgn kau. aku cuba mengalah even bukan salah aku. kau perasan tak aku buat semua tuh? perasan tak? *jerit* aku selalu fikir pasal kau. aku percaya kau even bukan seratus peratus. ya, mungkin aku tak berani nak janji. tapi, bukan aku takde keyakinan diri weh.keyakinan diri aku? biarlah aku je yg tahu. aku takut nak berjanji. ya, mungkin dulu aku sibuk ajak gaduh, dan sekarang kita gaduh tiap-tiap minggu dan hari minggu. tapi, dekat sekolah kita happy, kita okay, kita biasa je. pelik weh pelik <...>

   entah, aku taktahu dah apa nak jadi dengan keadaan kita sekarang ni. aku nak kau baca text yg aku bagi tuhhh. baca, baca dan tolong baca. aku harap kita jadi macam dulu balik. yang happy life. yg semuanya dikongsi bersama. ketawa bersama, menangis bersama. *lap air mata* tapi, dah dua kali kau cakap perkataan PUTUS yg aku taknak dengar. kau seakan-akan fade up, seakan- akan give up untuk mempertahankan couple kita. betul ke kau dah fade up? give up?

   adakah aku sorang je yg sibuk pertahankan hubungan kita sedangkan kau langsung tak berusaha? ya ke? ya ke? tapi, aku rasa tak dan aku harap tak langsung. sekian, aku penat menaip. aku penat, aku pening, aku lemah, aku nak jatuh, aku nak pitam. aku semuanya lah. tiga hari dah aku takmakan nasi. sampailah harini umi bersusah-payah buat makanan favourite aku nasi impit tapi aku hanya jamah sedikit sbb nak ambil hati umi. last aku makan makanan berat hari jumaat dgn dorang makan laksa. then, esoknya just makan kepok lekor. haha harini? entah. haha wa kurus, wa diet :P kbye

   

No comments: