Monday 29 April 2013

:')

Assalamualaikum

      Ya Allah, aku mohon kepadamu. hilangkan segala kebencian, sakit hati dan seumpama dengannya terhadap kawan aku. aku tak sanggup nak benci dia. tapi, aku juga sakit hati dengannya atas apa yang dia perbuat. apa yang harus aku buat ya Allah?

      seriously, not in mood today. today Monday, bersamaan 29.4.2013. penghujung bulan 4 and masuk kepada bulan baru, Mei :') aku harap pada bulan itu akan selesai segala persengketaan, konflik yang melanda dan akan jalani hidup baru dengan sebuah senyuman, keceriaan seperti dahulu kala :')

     At school, hanya pura- pura :') dari pagi sampailah ke balik, mereka tidak tahu yg aku tak ada mood. just    balik tadi, azmil je yg nampak. pelik betul dia tuu. nampak ajeee apa yg aku buat. haihhh esok dia tak sekolah. baru ingatkan nak stay dengan dia, and cerita masalah aku. tapi, tapi hmm takpelah :')

    penat, sakitnya hanya aku je yg tanggung :') untung ada ayah, abang asyraf yg selalu spent time dgn aku untuk dengar masalah aku. ikmal dah pergi, sejak aku gaduh dgn dia harituh,dia dah tak macam dulu. bila call pun, ada je alasan dia taknak cakap dgn aku. text pun mana nak reply dah. apa salah aku weyy? apa salah akuu? aku nak balik kelantan nak jumpa dia face to face. tak tenang hidup aku dia macamtuh.

    hmmm, dah lah. nak tidur. seriously penat :') bye

No comments: