Saturday 20 April 2013

Gembira dlm kesedihan :')

Assalamualaikum

   tadi petang kan kan ain datang kedai kita. hihi terharuu :3 okay, dari pukul 2 hingga pukul 6 baru dia balik. buat folio dengan dia. sambil borak, bergosip, mengumpat dan sebagainya. haha itu memang kerja kami tika dahulu di kelas sama.

   macam- macam diborakkan. macam- macam diceritakan. macam- macam yg diberitahu apa yg aku taktahu. okay. sadlife :') banyak yg aku taktahu. aku seidh bila dengar luahan hati dia. dan kami gelak balik lepas cerita tuh habis. itu memang kerja kami. haha

   dan disaat aku pula yg luahkan masalah, air mata jatuh. then, senyum balik di atas kesabaran,kekuatan yg diberi. dia suruh sabar. kuatkan diri,cekalkan hati. dimana aku pergi, mesti dengar 3 ayat ni. ya, mesti dan selalu aku dengar. 5 bulan aku tanggung. aku cuba kuat. ya aku kuat kata ain :)

   aku tak puas hati ada satu part ni. dah dua kali weh. dua kali ain bagitahu. fvck. aku akan sabar selagi aku boleh sabar. aku akan buat balik apa yg KAU dah buat. mohon KAU ingat, kalau KAU boleh buat, aku pun boleh. bukan KAU tak kenal aku, aku pantang bila orang cuba mencabar aku! bila KAU nampak KAU punya dgn orang lain, pantang aje KAU kan. pasti KAU meletup nak mampuih tahap jendul makan durian. *merepek* okay, aku nak buat macamtuh.dan aku tunggu masa untuk KAU sound aku.

   serious talk, aku tak pernah buat macamtuh lagi dlm hidup aku weh. KAU orang pertama! mungkin dia takkan rasa apape, tp aku yg merasanya. aku rasa sakit hati weh. sakit sangat!! semua orang tak suka akan KAU. dan aku pun mulai benci KAU. jangan buat aku semakin benci akan KAU! tahap kesabaran aku bukanlah tinggi seperti orang lain. sekali lg aku dengar, KAU akan kena. kbye

see, my bestfriend. my friendship, my sister, my younger sister, yes. ilove her. thanks selalu ada dengan aku. iloveyou dear NURAIN ARINA.

No comments: