Friday 29 March 2013

Pasrah :)

Pasrah dgn apa yg berlaku. ya Allah, sesungguhnya hambamu tak kuat nak hadapi semua ni. tapi, aku akan cuba juga untuk jalani semua ujianmu ini dgn sabar, tabah dan yg paling penting harus kuat nak lalui semua ini :) aku akan try.

     Thanks to the all friend yg takhenti- henti bagi semangat. ayu, awin, iera, hanis, azmira and terutama azmil yg selalu bagi aku semangat, yg selalu ingatkan aku makan ubat. thanks korang :) aku sayanggggggggggggggggggg koranggg.

     Kadang- kadang aku terfikir, semua org luahkan masalah dorang dekat aku. azmira, kak elin, azwa, aku bagi dorang nasihat tapi hakikatnya aku sendiri? hmm aku try ceriakan diri aku setiap hari dgn aku gelak, aku buat lawak tapi bila dah sensorang aku akan menangis. ya Allah sampai bila ujian ini?

     Hmmm, aku try kuat dgn sokongan yg korang bagi. tapi, semakin hari aku tak lari dari fikir perkara yg negatif. aku nak PMR tahun ni. adakah memang ini yg aku harus lalui ya Allah? kalau betul lah ini yg aku harus lalui masa periksa biarpun perit biarpun sakit, aku akan cuba untuk membanggakan kedua ibu bapa aku. Seharusnya, aku rasa bersyukur kerana aku masih ada kawan, keluarga yg beri aku semangat nak lalui semua ini. ya, aku bersyukur :) TERIMA KASIH YA ALLAH <3
     

No comments: