Sunday 24 March 2013

Today :)

Hi, assalamualaikum. today, so happy :* happy wehh dapat pegi kenduri dgn kengkawan sesame. act, pasal kes hari jumaat haritu terjadi, aku rasa takut nak jumpa dgn dorang harini. apatah lg bila aku reply mention iera, iera reply macamtuh. lagilah sentap aku time tuh. act sekarang ni aku mudah sensitif, cepat sentap and sebagainyalah.

    Awin okay jee dgn aku, iera ahh time tuhh. aku faham dia. mungkin dia kecewa dgn aku, marah aku sbb tak bgitahu act dia kawan baik aku. lepastuh, aku try kuat. aku tak lawan balik. aku takde mood dah sekarang ni. bila gaduh dgn dia atau berdebat, pasti aku akan kalah. tadi pagi aku tweet, dia reply mention suruh cepat datang, barulah aku rasa semangat nk pergi. hihihi


                               kawan yg setia bersamaku di kala susah dan senang. aku sayang mereka.


                                                        bersama anys and hasfiqah.

            gambar ni takboleh blaa. time semua tgh ketawa sbb apa entah. tapi, gambar ni paling cantik.

                                                okay, gambar ni pun cantik.

hihihi malas nk upload lg. today, so happy. thanks make me happy friends. iloveyou.

No comments: