Sunday 9 June 2013

WKWKWKWK

Assalamualaikum

    Hi. lama enn tak update blog. busy laaa. PMR around the corner wuuu. takut wehhh. ni dah bulan 6. uhuuuu i cant feel that :/ k, malam tadi enn menggile dgn ikmal. seriesly, wa happy gile do. memule stalk ikmal kat twitter, pelbagai dia tulis buat aku tergelak sensorang cam org gile. ahahahah aku RT ahh semua. sampai dia marah apa semua.

     lepastu tweet dgn dia mmg bertambah gile ah kan. then, terbaca post siapa entah -__- perempuan ni tanya siapa aku. tp,dia taknak mention. mula dari F. aku terfikir, takde org lain yg nama F dlm tweet ikmal tadi selain aku. then, tanya ikmal siapa yg pempuan tuh masudkan.then, ikmal kata aku. aku dah kata dah. jelous ke pempuan tuu? ahah should i care? then, ikmal reply kata aku girlfriend dia. wuuuuu ahahah aku RT jaaa :D bangga siott. siapa kisah? kalau aku balik Kelantan, then keluar dgn ikmal pun berdua je. ramai yg kata aku dgn ikmal like couple ^^ ahahahah jelous tak? jelous tak? takk. kisah <....> ahahahahha

      seriously, happy gileee wehh malam tadi. dgn ikmal dah baik. wkwkwkwk kalau face to face, lagilah menggile kan. ahahks rinduu nak jumpa diaaaaaaaa. k esok sekolah. tak sukaaa. btw, bukan ikmal sorang je yg boleh buat aku happy :') kawan yg lain ramai lagi :') okayy. HAPPY LIFE PLEASE COMING START TOMORROW :)

No comments: