Friday 21 June 2013

Friday :*

Assalamualaikum

   Hi. bertemu lagikita di hari Jumaat yg indah ini ;) k k want story about someone. who? Idi and Azmil :')
haihhhh lepas sorang- sorang. sokayy dugaan :') story kat wawa pasal idi, then wawa kata biasalah tuh, dugaan dalam replationship. nak menguji sejauh mana tahannya hubungan korang.

   Dear Azmil, aku dah buat, aku dah cakap dkt idi okayy. dia kata insyaallah dia takkan buat lg. tp, masalahnya masalahnya haihhh dia takpernah nk faham yg aku dah ada kau. Katanya dia akan tunggu aku :') hmm pelase biyy, tabah dgn semua ni :') awak kuat lagi hebat okayy :*

   Please don't give up. act, time kau cakap yg kau dah give up harituu, aku terus terfikir. kau give up dgn aku atau kau dah give up dgn semua ni? mean kau dah taklarat nk tahankan relay kita. sampai malam aku terus berfikir. tp, aku try fikir positif yg kau takkan tinggalkan aku :') then, aku terus hantar text dkt kau suruh kau sabar dgn semua ni.

  Alhamdulillah, bila esoknya Khamis kau dah bersemangat balik :* aku tahu kau penat dgn semua ni. tp, apa aku boleh buat. takkan aku nk ckp dkt dorang please jgn suka aku. cenntuu? kalau aku cakap pun takde guna. kau tahu kan idi macam mana?? selagi dia takdapat apa yg dia nak, dia akan terus berusaha.

    Insyaallah aku takkan tinggalkan kau sayang. Just nak cakap, please bertahan dgn dugaan yg datang lepasni. Lepasni, lagi byk dugaan yg kita kena tempuh bila hubungan kita berpanjangan :') sabar ok? bye, Iloveyou

No comments: