Saturday 12 January 2013

kuatkan hambamu ;)

ASSALAMUALAIKUM :) laparrrrrrr ~ takboleh nak makan, mulut sakit ada ulser. ya allah :( ya allah, kuatkan hambamu ini. kuatkan di segala dugaan yg kau berikan. semoga 2012 menjadi kenangan dalam hidup kita :)

  ya allah, selesaikanlah masalah ini. aku taktahan tengok umi menangis setiap hari. banyaknya dugaan kami :) harapan aku untuk mulakan kehidupan baru dlm 2013 dan beransur pulih seperti sediakala semuanya hanya sia- sia. Allah tetap berikan kami dugaan supaya menempuhnya.

  ya allah, kau berikanlah dia keinsafan agar dia sedar yg dia telah banyak buat salah dlm keluarganya. kau berikanlah dia perubahan agar dia berubah menjadi seperti bapa yg lain. kau berikanlah dia betul-2 insaf agar dia fokus hanya kepada keluarganya. aku harap semuanya akan beransur pulih.

  aku taknak menaruh harapan lagi, hanya pada Allah aku berserah semuanya. ramai yg ingat aku tak ada masalah di sekolah, sebab apa? sebab dekat sekolah aku memang ceria. ceria secerianya sampai ira pon marah aku terlampau ceria. bukan apa, aku takut bila aku fikirkan masalah tuh, aku takboleh nak fokus dlm pelajaran. aku dah form 3. matlamat aku hanya untuk capai 8A dan membanggakan kedua ibu bapa aku.

  okayy, semoga semuanya akan beransur pulih :) i hv to go now. bye <3

No comments: