Tuesday 16 July 2013

Be Cool.

Assalamualaikum

 Hi, lama kan kite tak jumpa. hihi selamat berpuasa k semua :) I'm so busy right now. Pelbagai dugaan yg datang. ya Allah, kuatkan aku :') k, aku baru je lepas gaduh dgn seorang kawan, seorang buddyz, seorang yg aku sayang. Punyalah susah aku nak pujuk dia. haihhh dia ni memang kuat sentap. kuat merajuk. haa semuanya lah dia. satu hari aku call dia berpuluh kali tapi dia tak angkat. text tak reply, mmg suka buat aku macamni :')

  And now? banyak dugaan aku. tp, tak semestinya aku boleh cerita semua :') hee minggu ni tengah exam. taktahu  kenapa exam aku kali ni aku takboleh fokus sangat. seriesly, aku kecundang gile! bila dengar cerita someone ni. ya Allah terus aku menangis :'( betul keeeeeeeeee?????? entahlah. hanya Allah je yg boleh jawab soalan aku tuh. It's okay lah, aku taknak korang gaduh. Selagi aku boleh pendam, aku akan pendam semampu yg boleh :)

    Tapi, persoalan nii? hmmm :( aku harap sangat tak betul. aku dah penat tahankan relationship ni. asyik bermasalah jeee. kenkadang aku give up. tp, bila aku ingat balik nasihat yg dia bagi, nasihat yg aku bagi kat dia, aku try kuatkan diri. muhasabah diri agar aku tak buat keputusan yg tak elok :') okay lah aku penat. selamat berbuka semua :)

No comments: