Friday 17 May 2013

Try to be okay but cannot :'(

Assalamualaikum

      try to be okay but i can't :( today, not in mood gila babe. ingatkan bila jumpa dia pagi td dapatlah happy enn, tapi? tak punn. k sedih. masuk kelas terus takde mood. dah lah nk exam, paper math1 tadi dr nombor 1 sampai 40 aku taram. tak bukak kertas soalan langsung. terus tanda je dkt kertas OMR. takde mood punya pasal ahh kan. first time aku buat macamtuu.

       lepas buat tuu, apa lagi terus tidur lah. bila mira kejutkan bangun, aku terasa ada mcm benda dkt mata aku. then, mira tegur. "faz nangis?" yes, aku mmg suka nangis dlm tidur seolah- olah aku berinteraksi dgn mimpi.kadang- kadang, mimpi yg kuatkan semangat aku :') time tuhh, aku terus lap airmata aku. dengan tiba- tiba, aku menggigil kesejukan. serious, memang sejuk gila time tuh. nak nangis wehh bila aku mimpi apa yg berlaku dalam mimpi tuu :( ya Allah, jauhkanlah semua tuuhh.

      then, turun rehat aku dengar nama aku dipanggil time turun tangga. tp, aku tknak jumpa dia time tuh. aku tak kuat. aku taknak tunjuk yg aku tak okay depan dia :( rasa reda sikit, aku pegi jumpa dia. k macam-2 ahh dia kata. jgn fikir sangat lah apalah. k bila pandang muka dia, aku rasa nak nangis dekat situ jugak time tuh. tp, aku tak pandang dia langsung time tuh. aku tknk air mata aku jatuh depan dia :')

      haihh balik sekolah terus duduk kedai tidur. bila mama kejut bangun, mama pulak tanya "kau nangis ke yin?" aku "hah, mana ada." time tuh terus menggigil sejuk, then mama peluk suruh mandi, solat, tenangkan diri :') lepas habis solat tuh, terus call dia. happy dapat dengar suara dia. hmm ya Allah, jagakan dia untuk aku :') semoga dia baik- baik sahaja. harap tiada apa akan berlaku. mudah- mudahan hubungan ni kekal :')

     that moment bila aku bagi surat dekat dia, then dia lengkapkan yg ke-30. dia luahkan semua yg dia rasa :') then, dia ada ckp, yg dia akan ingat sampai bila- bila ayat yg aku cakap "jgn sayang sgt boleh?" aku bukan takpercaya kau, aku percaya kau sayang. tapi, aku takut aku dikecewakan. serious talk, semua yg aku couple, semuanya tinggalkan aku tanpa sebab bila aku sayang dorang sepenuh hati :') kali ni aku cuba berhati- hati. aku takut sangat. aku serik. aku dah janji taknak nangis sebab laki, tapi aku takboleh. nangis jugakk :') kbye xP

No comments: